24 d’oct. 2012

Projectes/Proyectos

Estic una mica desconectada pero segueixo teixint! Com sempre tinc uns quants projectes entre mans i com que no n'he acabat cap, doncs no he actualitzat.

Estoy un poco desconectada pero sigo tejiendo! Como siempre tengo unos cuantos proyectos entre manos y no he terminado ninguna, así que no he actualizado. 

Un Thermal per mi
Un Thermal para mí

Thermal by Laura Chau

Un Cobblestone per en C
Un Cobblestone para C

Cobblestone by Brooklyntweed

A més, a estones, teixeixo hexipuffs per al meu beekeepers quilt.
Además, a ratos, tejo hexipuffs para mi beekeepers quilt
.
L'únic projecte que he acabat últimament han estat els Sunday Swing Socks, molt senzills i amb una mica de detall per a que no siguin el típics mitjons llisos. Ha estat un regal per a una amiga que se que li agraden les coses simples. Ah la llana es una Regia Circus que vaig comprar a Llanàrium.
El único proyecto que he terminado últimamente han sido los http://www.knitty.com/ISSUEsummer09/PATTsunday.phpSunday Swing Socks, muy sencillos y con un poco de detalle para que no sean los típicos calcetines lisos. Ha sido un regalo para una amiga que se que le gustan las cosas simples. Ah la lana es una Regia Circus que compré en Llanàrium.






5 comentaris:

  1. Creo que es la característica común entre tejedoras, llevar mil cosa a la vez :)
    Me encantan esos calcetines.

    ResponElimina
  2. La jaqueta que has escollit és molt maca. El Cobblestone el tinc pendent i els mitjons són molt xulos :)

    ResponElimina
  3. Preciosa tu chaquetita! Mucha pasciencia te ha hecho falta, verdad? Si permites voy a seguir tu blog, vale?
    saludos
    Andrea

    ResponElimina