22 de jul. 2012

Herbivore

No se que passa últimament que no tinc temps per a res! Aquest xal fa un més d'un mes que el vaig acabar i encara no había pujat fotos... Tinc una sensació extranya amb els xals d'Stephen West, m'encanten, són completament del meu estil pero a l'hora de teixir-los se'm fan aburrits. El resultat d'aquest magrada molt i segur que el portaré molt pero el vaig començar el setembre passat i ha passat uns quants mesos oblidat. En definitiva, no puc dir que hagi disfrutat teixint-lo però m'agrada com ha quedat.

No se que pasa últimamente pero no tengo tiempo para nada! Este chal hace más de un mes que lo acabé y aún no había subido fotos... Tengo una sensación extraña con los chales de Stephen West, me encantan, son completamente de mi estilo pero a la hora de tejerlos me aburren. El resultado de este me gusta mucho y seguro que me lo pondré mucho pero lo empecé en septiembre y se ha pasado unos cuantos meses olvidado. En definitiva, no puedo decir que haya disfrutado tejiéndolo pero me gusta como ha quedado.




Ah per cert, tot i això estic fent el KAL del Mistery Shawl de Stephen West i haig de dir que de moment es el xal d'ell que més m'està divertint teixir.
Ah por cierto, a pesar de tot estoy haciendo el KAL del Mistery Shawl de Stephen West y tengo que decir que de sus chales es el que más me esta diviertiendo tejer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada