25 de gen. 2012

12 socks in 2012

Un dels bons propòsits de l'any nou ha estat teixir 12 parells de mitjons aquest any i per això m'he unit a aquest grup. M'agrada molt teixir mitjons però sembla que encara m'agrada més començar nous projectes i per això trigo molt a tenir-los acabats. De moment vaig a bon ritme, aquesta es una foto del primer parell de fa uns dies (ara ja estan més avançats!). Son els Froot Loop que portaven a la meva llista anys i mai trobava el moment adecuat. La llana es Lorna's Laces multi en color Iris Garden
Uno de los buenos propositos de año nuevo ha sido tejer 12 pares de calcetines este año y por este motivo me he unido a este grupo. Me encanta tejer calcetines pero parece ser que me gusta aún más empezar nuevos proyectos y siempre tardo mucho en terminarlos. De momento tengo un buen ritmo, esta es la foto del primer par hace unos días (ya estan más avanzados!). Son los Froot Loop, llevaban en mi lista años pero nunca encontraba el momento adecuado. La lana es Lorna's Laces multi en color Iris Garden.

3 comentaris:

  1. El meu proposit d´aquest any és apendre a teixir mitjons!!!, avima si ho aconsegueixo...

    Auest són preciosos!!!Moltes felicitats!!!.

    Vaig a donar-li un cop d´ull al teu blog, que no el coneixia...

    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No hi ha gaires entrades, un altre propòsit de l'any es actualitzar tots els projectes, a veure si el compleixo!
      Anims amb els mitjons, ja veuràs que val la pena portar els mitjons fets per tu mateixa!

      Elimina
  2. Suerte con tu proyecto! Este primer par es precioso!

    ResponElimina